Abdij Sint-Sixtus

Veelgestelde vragen

Hoe Trappist Westvleteren kopen?

De kratten Trappist Westvleteren kunnen voortaan enkel nog gekocht worden door geregistreerde gebruikers via de webwinkel op de site: www.trappistwestvleteren.be.
Bestellingen moeten worden afgehaald in het verkoopcentrum bij de Abdij en worden nooit opgestuurd.

Er kunnen géén bestellingen worden doorgegeven via het contactformulier.

 

Hoe maak ik een account aan?

Op de webpagina bovenaan, onder account heb je de link “account aanmaken”. Maak hier eerst een profiel aan met je persoonlijke gegevens: naam, adres, geboortedatum, e-mailadres en de nummerplaat van de auto waarmee je de bestelling komt afhalen. Voor klanten die met een huur- of deelwagen komen dient de nummerplaat te worden geregistreerd ten laatste 24u vóór de afhaling.
 Kies een sterk paswoord om je account te beveiligen.

 

Wanneer is mijn account actief?

Wanneer je na het invullen van je gegevens klikt op de knop onderaan “Bevestigen” krijg je de melding: “We hebben je gegevens goed ontvangen. Gelieve jouw registratie te valideren door te klikken op de link in de mail die we je nu sturen. Zolang dit niet gebeurd is, zul je niet kunnen aankopen. Indien je deze mail niet ontvangt, kijk ook na of deze soms niet in je “Spam” of “Junk” folder zit.”

Na het bevestigen van deze link in je mail is je registratie afgerond. Nu zal je kunnen inloggen op de ogenblikken dat de webwinkel geopend is. Jouw registratie blijft geldig, ook na een aankoop.

 

Wanneer kan ik Trappist Westvleteren kopen?

Kijk na op de kalender van de webwinkel wanneer deze geopend is en kies een openingstijd die overeenkomt met afhaalmomenten waarbij het je mogelijk is om je bestelling te komen afhalen. Deze openingstijd van de shop en afhaalmomenten zijn aan mekaar gekoppeld en worden aangeduid met dezelfde achtergrondkleur. Hier kun je nog geen afhaalmoment vastleggen. Dit kan enkel tijdens het bestellen. Je kan ook geen afhalingsmoment kiezen buiten de momenten die gekoppeld zijn aan die openingstijd van de webwinkel. Deze openingstijden en afhaalmomenten worden op regelmatige basis bijgewerkt voor de komende weken.

 

Hoe verloopt het verkoopmoment?

Tijdens het gekozen verkoopmoment, log in met je profiel. Op de pagina “Bierverkoop” zie je nu de link “Bestel nu”. Je komt dan in een wachtkamer tot je aan de beurt bent. Je kunt tijdens het wachten al andere producten aan je winkelmandje toevoegen. Je moet wel dat scherm openhouden tijdens het wachten, anders verlies je jouw beurt.

Wanneer je aan de beurt bent, kan je doorgaan om bier aan te kopen en beschik je over 10 minuten om je bestelling af te ronden. Kies hier maximaal 2 kratten bier uit de soorten Trappist die op dat ogenblijk nog beschikbaar zijn.

Kies nu een datum en uur uit de nog beschikbare afhaalmomenten die op de kalender worden getoond. Eens dit is afgerond sturen we een code naar je GSM. Vul deze code in en dan word je doorverwezen naar het betaalplatform.

Op het betaalplatform vul je de gevraagde betaalkaartgegevens in. Wanneer je betaling succesvol werd uitgevoerd, keer je terug naar onze website en is je bestelling voltooid.

 

Wanneer is mijn bestelling succesvol?

Wanneer je betaling succesvol werd uitgevoerd, keer je terug naar onze website en is je bestelling voltooid. We sturen je nu een mail met daarin een overzicht van je bestelling alsook een unieke QR-code. Het is absoluut noodzakelijk dat je bij de afhaling deze QR-code kan voorleggen.

Zonder geldige QR-code kan de bestelling niet worden afgehaald!!

De bestelde artikelen zullen voor u op de afgesproken datum en uur beschikbaar zijn in het verkoopcentrum bij de Abdij. Bestellingen worden nooit opgestuurd.

 

Kan ik een andere bestelling afhalen?

Bij de afhaling gebeurt ook een controle op de nummerplaat ten opzichte van de geregistreerde nummerplaat in jouw profiel. Dit betekent dat je met die wagen de afhaling moet doen en ook dat je geen andere bestelling kan meenemen, zelfs al beschik je over de QR-Code.

 

Wanneer kan ik leeggoed terugbrengen?

Bij de afhaling van je bestelling kan je ook jouw leeggoed van vorige aankopen terugbrengen en dan gebeurt ook de terugbetaling van het statiegeld van dat leeggoed. Dit bedrag wordt teruggestort op de betaalkaart waarmee de aankoop gebeurde.
Leeggoed kan ook steeds worden teruggebracht naar het verkoopcentrum bij de abdij tijdens de afhaalmomenten zoals aangeduid op de kalender van deze website. Breng dan wel je klantnummer mee zodat dit ook op uw account wordt geregistreerd.